Friday, April 24, 2009

something.nothing.everything.


Yahhuuuu!!! Hari nih paper killer untuk course law even juz prelaw jer… tapi tetap agak killer r jugak… macam nak tercabut kepala pikir jawapan… ntah pape jer yang ditulis dalam booklet tu…. Nobody knows… however this is the most bestest that I can give… kalau dapat result yang xmemuaskan… xleh nak merungut lebih2 sebab sendiri mau ingat r kan… blaja ker??? Hahaha…

Time budak lain sibuk study kat library tu… erm… me n my friends watching a movie… citer hantu lagi tau… pastu sibuk update this blog… barang tengah panas… excited tak habis lagi…. Huhuhu…

Guys… so sorry cause aritu terus blah and tinggalkan kamu… bukan ape… I feel so guilty cause I can’t answer the paper… I keep thinking about the time that we have spent together doing the past years question….. rase macam wasting betol…. Tak dapat jawab… padahal soalan yang masuk sejibik macam yang kite dah buat time kat library…. Kesian kat kamu yang beria study past years for helping me…. Malu pun ader gak….
Heheheehe…

Erm… pape pun basyaahh!!! Gud luck guys!!!

i'm sorry guys about the discussion... i didn't meant it... love you all guys!!!
now.. we can continue with whatever that we have planned before... totally xkisah...
agree jer pasni... hehehe

No comments:

Post a Comment